ÖNEMLİ DUYURU! Asıl blogum http://rengarenkdantel.blogspot.com dur. sizi asıl bloguma beklerim oradan hertürlü adresime ulaşabilrisiniz. satış mağazazı, twiter, instagram, facebook vb…. Burada ki geçtiğimiz yıllarda bloggere gelen yasak nedeni ile açılmış bir blogdur. sonradan kıyıpta kapatamadım.

>Kurdele Nakışı

>
2006 ismek sergisi Kadıköy…

Modelin çiçeklerinde bu teknik

Modelin yapraklarında sap işi yada iğne ardı denen bu teknik kullanılmış…

Modeli daha yakından görmek için TıKLa

Maalesef aşağıdaki goncalı modelin tekniğini, çok iyi bilmediğim ve denemediğimden dolayı anlatamayacağım…

Bir başka açı

Bir başka açı daha

Bu eserleri yapanlara ve hocalarına başarılar dilerim…

Comments on: ">Kurdele Nakışı" (9)

  1. >Ben goncaliya bittim,Kadir gecen mübarek olsun, Allah bütün dualarını hayırlısıyla kabul etsin.Bana da dua et insallah.

  2. >Nazlicim, Bu eserleri yayinlayan sana da bizler cok tesekkur ederiz, hayirli kadir gecesi dilerim, sevgilerimle…

  3. >Yapanların ellerine sağlık, harika görünüyorlarSevgiyle kal

  4. >Senin ve ailenin damağını ve çevrenizi tatlandıran mutlu bir bayram diliyorum.Sevgiler…

  5. >hayırlı bayramlar nazli yenge. hzamanki gibi çok güzeller:)ayşe sena

  6. >Sevgili Nazli,Ramazan Bayramin Kutlu Olsun Canim. Sevgiler…

  7. >Nazlı’cığım hayırlı bayramlar !

  8. >Nazlıcığım nerelerdesin? Hayırlı bayramlar canım. Sevgiler

  9. >Sevgili Nazlı,Sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlar dileğimleSevgiyle kal

Yorum bırakın